Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi ja ne suorittavat toimintoja, kuten tunnistavat sinut, kun palaat verkkosivustollemme, ja auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osiot pidät kiinnostavimpana ja hyödyllisimpana.
Tarjouspyyntö
Voit ottaa meihin yhteyttä myös oheisella lomakkeella. Yhteystietosi lisäksi lomakkeeseen voit laittaa lyhyesti tietoa mitä asia koskee tai jos haluat keskustella kanssamme henkilöstöpalveluista. Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian!
Voit lähettää myös vapaamuotoisen tarjouspyynnön suoraan haluamallesi myynnin ja rekrytoinnin yhteyshenkilölle:
Johanna Laaksonen
+358 41 315 0741
johanna.laaksonen(at)staffgate.fi
Juha Kortelainen
+358 44 970 2090
juha.kortelainen(at)staffgate.fi
Kimmo Palo
+358 45 673 5484
kimmo.palo(at)staffgate.fi
Suosituksia henkilöstö- ja rekrytointipalveluiden tarjouspyyntöön
Kun pyydät tarjousta henkilöstö- ja rekrytointipalveluista, kannattaa ottaa huomioon muutamia tärkeitä seikkoja, jotta varmistat onnistuneen rekrytointiprosessin. Tässä huomioitavia asioita:
Tarpeiden määrittely/tehtävän kuvaus:
Määrittele tarkasti, millainen tehtävä on tarjolla, mitkä ovat tehtävänkuvan tärkeimmät osa-alueet. Kuvaile mitä työssä konkreettisesti tehdään. Mitä koulutustaustaa, lupia ja osaamista työtehtävä edellyttää sekä minkälaista työkokemusta odotetaan. Onko joistakin erityistaidoista hyötyä. Lisäksi on hyvä mainita vaatiiko työ matkustusvalmiutta.
Kustannukset ja budjetti:
Arvioi tarjottavien palveluiden hintataso ja pyri selvittämään, mikä on realistinen budjetti rekrytointipalveluihin. Jos tämä tuntuu hankalalta, niin pyydä rohkeasti tarjous, sillä siitä selviää kustannustaso henkilöstöpalveluiden käytöstä.
Rekrytointiprosessi:
Aikataulu: Määritä, millaisella aikataululla rekrytointi tulisi saada valmiiksi.
Yhteistyön luonne: Selvitä, millaista roolia odotat rekrytointipalvelun tarjoajan ottavan prosessissa. Tarvitsetko täydellistä ulkoistusta vai tukea tietyissä vaiheissa?
Palveluntarjoajan valinta:
Kokemus ja referenssit: Tutki rekrytointi- ja henkilöstöpalvelualan yrityksiä tai palveluntarjoajia. Katso heidän aiempia rekrytointejaan ja kysy referenssejä.
Erityisosaaminen: Eri palveluntarjoajilla voi olla erikoistunutta osaamista eri aloilla tai tehtävissä, joten voit valita myös sellaisen, jolla on kokemusta vastaavista rekrytoinneista.
Sopimusasiat:
Sopimuksen ehdot: Tutki tarkasti tarjouksen ehdot, kuten maksuehdot, mahdolliset takuut tai sopimuskauden pituus.
Vastuut ja velvollisuudet: Selvitä, mitä vastuuta ja velvollisuuksia sekä sinulla että palveluntarjoajalla on prosessin eri vaiheissa.
Viestintä ja yhteistyö:
Selkeä kommunikaatio:
Varmista, että kommunikaatio on avointa ja selkeää palveluntarjoajan kanssa koko prosessin ajan. Sopikaa miten ja millä tavalla yhteydenpitoa pidetään yllä.
Yhteistyön jatkuminen:
Jos tarjouksen hyväksyminen johtaa yhteistyöhön, varmista, että molemmat osapuolet ymmärtävät jatkuvan yhteistyön odotukset ja mahdolliset seurantatoimet.
Arviointi:
Arvioi tarjoukset huolellisesti: Vertaile tarjouksia keskenään ottaen huomioon niiden sisältö ja kattavuus. Voit kiinnittää huomiota esimerkiksi joustavuuteen, monipuolisuuteen ja kokonaispalveluun.
Arvioi kokonaisarvoa: Älä valitse automaattisesti halvinta vaihtoehtoa, vaan harkitse, mikä tarjous tarjoaa parhaan arvon kokonaisuutena tarpeisiisi.
Nämä huomioitavat asiat auttavat sinua pyytämään tarjouksia henkilöstön rekrytoinnista ja valitsemaan parhaiten tarpeisiisi sopivan palveluntarjoajan.